Oppdatering fra Vietnam

• 08.04.2018 - 12:02

N har vi bodd p privatbt, i bongalows p en (nesten) privat y, p homestay og i natt sov vi p fire stjerners hotell! Fy s digg det var komme til et hotell med badekar!

Man setter s sinnsykt stor pris p hygienen nr man frst fr opplevd den ordentlig. For om du skal g p offentlig toalett her nede, da kan du ikke forvente at det skal vre toalettpapir, spe eller at lsene p drene skal fungere.

Ting skjer s i ett her nede, s det er vanskelig slappe helt av. Men vi legger oss tidlig, og bruker tiden vi kan til slappe av. Slik som n, nr vi sitter p buss til et nytt homestay vi skal bo p.

Det er skikkelig spennende, og jeg fler jeg lrer og forstr s sinnsykt mye mer om hvordan de har det her.

Og jeg gleder meg til vise dere masse bilder nr jeg kommer hjem, og selvflgelig fortelle mer!

Hanoi, Vietnam

• 04.04.2018 - 04:29

Hei!

N nr jeg skriver dette sitter jeg p bussen og klokken er 09.21, hjemme i Norge er den 04.21, s tidsforskjellen er ganske stor.

I gr ankom vi Vietnam etter mange timer med reise! Vi reiste frst 11 timer fra Oslo til Bangkok i Thailand, og videre til Vietnam, det tok i underkant av 2 timer. Deretter kjrte vi buss i ca 45minutter til Resturant for spise lunsj og videre til hotellet. Hotellet var kjempe fint og sentralt. Store senger og stor dusj. Siden alle var slitne etter reisen ble dagen i gr ganske enkel og kort siden vi skulle prve slappe av mest mulig. S etter lunsjen s slappet vi av ca 1time p hotellet, fr vi mttes for g rundt se i byen. Det er utrolig spennende se Hanoi. Forskjellen fra Oslo er helt enorm og disse menneskene her nede lever p en helt annen mte enn oss. Vi spise pizza p dominos til middag i gr faktisk. Og s ble det tidlig kvelden. Jeg sovnet faktisk 20.15.

Vi sto opp ganske tidlig i dag, frokosten begynte kl 6.00 og vi skulle dra fra hotellet kl 8.00. Vi skulle bare ha en dag i Hanoi, og n er vi p vei videre, til en ny by! N skal vi nemlig bo p en bt! Dette blir spennende. Jeg gleder meg masse!☺

20rs feiring!

• 18.02.2018 - 21:46

Hei hei dere!
Hper dere alle har hatt en fin helg. Jeg reiste til Oslo tidlig p torsdag og fly sammen med Elise, noe som var superkos. Det var skikkelig digg komme seg til Oslo og folkemengden igjen, m rlig si jeg savner den litt innimellom. Men samtidig kan det bli utrolig masete i forhold til hva jeg n er vandt med. I gr var jeg sammen med Julie, som var kjempe kos, ettersom vi ikke ser hverandre s ofte lenger siden jeg er p folkehyskole og hun nylig har reist inn i millitret. S det var skikkelig koselig se hun igjen. Og i tilegg s fikk jeg roser som en bursdagspresang. Er s koselig med overraskelser, og jeg elsker roser i tilegg s det var langt i fra feil, hehehe! ♥ I dag har jeg brukt tid med familien min og feiret 20rs dagen min, noe som var utrolig koselig. Vi spiste god mat og praten bare gikk. Denne uken s skal jeg mye spennende, s gleder meg til fortelle dere.

Julegavepakking!

• 22.12.2017 - 22:19

Endelig er alle julegavene pakket inn, og jeg skal pakke ferdig baggen min for morgen dagen.
Som vanlig s feirer jeg jul hos bestemor, p mamma sin side, s dit drar jeg da i morgen. Har med meg kamera, s fr se hva jeg fr til av knipsing og oppdateringer! nsker ihvertfall dere alle en skikkelig fin jul! I dag vknet jeg kl 10, lagde meg frokost og satte meg for se p jul i svingen episodene jeg hadde gtt glipp av, fr jeg sovnet igjen, og deretter vknet kl 15. Da dro jeg til farmor og farfar, og var der s si hele dagen. Ellers har jeg bare drevet med litt smtt her og der hjemme, i forhold til at jeg drar i morgen.

I ferier er alt lov

• 11.10.2017 - 00:33

I dag har jeg virkelig gjort ingenting. Eller man gjr vel noe, selvom man vil kalle det ikke gjre noe. Lettere sagt har jeg ikke gjort noe srlig produktivt i dag. Men jeg tenker at det egentlig er veldig lov n nr jeg har hstferie. Men det er ogs utrolig kjipt for dette er veldig typisk meg, og da nr ferien er ferdig s sitter jeg der da, og tenker p all den tiden jeg har brukt p "ingenting" og som jeg kunne brukt p s mye mer enn det.
Det er nok da jeg vil sitte der og tenke at jeg er mislykket som slser med fridager.  Man burde vre taknemmelig for de fridagene man fr, ikke alle fr de, og man har de ikke for alltid.
Jeg sov lenge i dag, og det er s utrolig deilig bare kunne sove ut, s lenge som kroppen sier den trenger. Jeg kjenner at er det noe jeg er veldig glad for n, s er det nettopp det. Uten om ferien, s har jeg bare sndagen sove lenge p, s jeg setter utrolig stor pris p f sove lenge n. Spesielt siden jeg har svnmangel. Men jeg har ftt gjort noe i dag da, faktisk (haha) selvom jeg brukte utrolig lang tid p g ut dren i dag, ogs med tanke p at jeg hadde utrolig vondt i hodet. Tror det brygger p en forskjlelse her ja. Har nok blitt smittet av sstra mi, s det er litt kjipt. Men satser p at det gr over. Men over til poenget, jeg fikk kjpt meg en ny skjorte og en overgang til HDMI kabel, s n blir det film kvelder p tven, hjemme hos Hege. S det blir nok ganske kos. Ellers har jeg ftt kjpt meg noe ny halloween sminke. Jeg er fortsatt usikker p hva jeg skal vre, men da har jeg ihvertfall noe leke meg litt med, og det er jo gy!

Hele antrekket er fra Ginatricot.
I morgen skal jeg inn til Oslo og gjre noen erender og mte en venninne, s det blir ganske kos, ogs m jeg fikse litt sm ting her og der med tanke p hjemreise og reisen til NewYork. S selvom jeg har ferie s skjer det litt her og der hele tiden. Og det skal ikke vre lett f tid til mte alle som vil mte deg, nr tiden gr s fort. Men men, n tikker klokken fort her, s jeg burde hoppe i seng. Vi blogges♥​

Hstferie!

• 07.10.2017 - 23:49

Heiia ♥ Endelig hstferie, og jeg har ankommet Oslo og n Ski. Reiste ned til Oslo torsdag kveld, med forsinkelser p flyet selvflgelig. Men etter noen timer s ankom jeg Gardermoen og pappa hentet meg, da skulle jeg egentlig direkte ut p byen, men siden det ble forsinkelser s dro jeg heller hjem for sove lenge og bli ordentlig utvilt. Jeg fr desverre ikke sovet s mange timer som jeg trenger og skulle nske, for det er ikke akkurat s veldig lett nr man gr p folkehyskole. Da er dagene s fulle av aktiviteter og opplegg at man glemmer klokken helt. S n er det utrolig deilig med ferie, og veldig godt vre tilbake i Oslo for noen dager. Tenker prver oppdatere dere om hva dagene gr til, og i tillegg vlogge litt mens jeg er her, s fr vi se hva det blir til slutt.
Men n er jeg ihvertfall i Ski, i leiligheten til sstra mi og skal sove her noen netter. Kusinen vr var akkurat p besk sammen med hunden Nala, s det var kjempe kos. Men n begynner vi bli ganske trtte s vi skal hoppe i sengs, s vi blogges i morgen. Natta!

Bildedryss - Kiel

• 07.07.2017 - 00:00

Hei stinger!
Hper alt gr bra med dere og at dere som har ferie nyter den! I forige uke s var jeg en tur i Kiel med familien, noe vi pleier gjre hvert r, da reiser vi frem og tilbake med bten noe som er kjempe kos. Tenkte vise dere litt bilder fra turen. Har ogs vlogget litt men vet ikke helt hvor bra det ble, med tanke p klippene, og at jeg ikke fikk filmet s mye, s ser det an litt nr jeg har ftt gtt over klippene.  Men her er ihvertfall noen bilder fra turen, hper dere liker de!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mor-datter-dag

• 21.02.2017 - 18:44

Hei!

I dag har vrt enda en husmorsdag; bde i gr og i dag har jeg drevet og vasket, ryddet og laget mat hjemme i huset. Litt p ti begge dager har jeg vknet av meg selv, noe jeg ikke har noe i mot. Jeg trives med st opp tidlig nr det er bra vr, og spesielt nr jeg vkner opp og er alene i huset, hehe! Jeg nemlig elsker kunne bruke god tid p spise frokost og stelle meg! Men det er veldig godt f gjort noe nyttig ut av dagen, til tross for at man skal slappe av i ferien ogs! ♥  Dagen i dag har vrt brukt til shoppe og spise lunsj med mamma. Det var veldig koselig. Jeg setter utrolig pris p slike ting, spesielt nr det ikke skjer s ofte. Da blir det liksom ekstra koselig ogs. Jeg tenker at jeg kan vise dere innkjpene i morgen. Vi spiste p "politikeren" som er p Youngstorget, i Oslo. Vi hadde aldri spist der fr, men det var den plassen som fristet mest da det var s fint vr! Vi testet foresten en kyllingburger som var utrolig god. Dette var virkelig en trivelig plass jeg kan anbefale videre!

Blogges!♥

Spania i bilder!

• 17.08.2016 - 20:51

Heia!
Long time, no see? Eller hva?
Jeg har jo ikke blogget p leenge, siden jeg jobbet uken fr jeg dro til Spania. Og i spania hadde jeg faktisk tenkt til ta med meg kameraet og macen og blogge hver dag. Men kameraet mitt var jo delagt og jeg ventet p en ny linse til det, og fant da ut at jeg tapte masse penger og valgte sende det tilbake. S tenker heller kjpe nytt kamera s snart jeg fr muligheten. Men det har gtt mye penger i det siste, s jeg br vente litt og spare ogs.  Er mye penger som flyr ut n, s har vel egentlig ikke s veldig rd til kjpe hvilket som helst kamera. Men vi fr se..

Men til spania..
Hadde en veldig fin tur, med mye sol, varme, alkohol, og en god veninne i hnden♥

♦ Reisen til

​♦ Masse tid p stranden:

​♦ Litt shopping. Prvde faktisk fish spa nr vi var p et senter, siden det var noe jeg og Julie alltid hadde hatt lyst til prve!

​♦ Festing, vi var ute p byen i Benidorm! Og gud s bra det var, skikkelig stemning! Ogs mtte vi ganske mange andre norske, s det var superkos!

​♦ Opplevelser - Vi var ute og kjrte rundt og turet litt oppe p en borg med en superfin utsikt! Wow!

​♦ Hjem reise  - se s utrolig fin himmelen var!

Om du vil se flere bilder? Sjekk ut min instagram - idaktonning eller min bruker p VSCO  (direktelinker)
Skal oppdatere mer fremover, siden jeg savner bloggingen! S stay tuned! Og husk flg meg p snapchat, der er jeg ganske aktiv: idablogg98
Har du reist noe i sommer? Hvor?

Rihanna & sisterday

• 08.07.2016 - 14:15

Heiia♥
Rihanna var i Oslo p telenorArena den 2.Juli for ha konsert i sammenheng med henns Anti World Tour. Og der var ogs jeg! Konserten ble veldig spontan faktisk, men angrer ikke et sekund p at jeg ble med Sigrid. Fy faen, det var s bra og vi fikk drit bra plasser, s jeg er strlende fornyd.
Vi hadde vanlige stplasser, men vi mtte st i ulike ker p vei inn siden vi hadde to forskjellige innganger, men det gikk fint siden vi fant hverandre veldig fort nr vi kom inn, og fikk vi fort veldig bra plasser til vre st plasser. var fire rader foran oss kanskje som ikke er s veldig gale. Etter at en DJ og big sean hadde varmet opp ble det en liten pause, og da tok vi sjansen og dro ut til bilettservice siden vi hadde hrt at man kunne kjpe seg inn p GoldenCircle, s vi ville prve det. S nr vi kom ut til bilettservice og spurte om det var mulig s sa de at vi kunne f goldencicle biletter gratis! S vi ble jo drit glade! Vi mistet ingenting av konserten heller, og fikk bra plasser. Vi kunne til og med puste der inne hahah! Vi s scenen hun sto p i starten bra, hadde helt sjuk utsikt nr hun danset og sang p glass "bruen" og flyttet oss og fikk bra plasser til hovedscenen ogs! S vi er drit fornyd med konserten! Rihanna ser s jvlig bra ut i virkeligheten ogs, og synger fantastisk! Det var virkelig et show!! ♥

Her om dagen hadde jeg ogs en skikkelig chill dag med storesster, vi var p kino og p fridays og spiste lunsj etterp. Filmen vi s var "me before you" eller "et helt halvt r" om du vil. Den var st og trist, men fint. Anbefaler den videre. Men er vel mest jentete film. Du kan se traileren HER
Bukse - ginatricot
Topp - hm

Vi snakkes!

jeg skal f hund!

• 16.06.2016 - 17:45

Jeg har nsket meg hund hele livet! Og i morgen, da fr jeg meg en valp Han heter Amor og er kjempe st. Han skal vi trene opp og passe p, fordi han skla bli med frer hund nr han blir stor. Dette er en krevende oppgave, men jeg gleder meg. Og dette er jo noe som er viktig for samfunnet og som er til hjelp for andre mennesker. Og samtidig s fr vi hatt en egen hund, trent en og sett om man faktisk har tid til passe p en liten firbeint tass til vanlig.  Gleder meg masse!

Jeg vknet opp i dag med en kjempe hoven hals, jeg har vondt i hode og sliter med svelge. S da mtte jeg ta en tur til legen, og fikk skrevet ut antibiotika p streptokokker. Skal g p kuren i 10 dager, s satser p at jeg blir bedre om ikke s lenge! Hper alt gr bra med dere!♥

Merry x - Mas!

• 24.12.2015 - 11:19

Jeg og Justin nsker alle en fin jul!♥ Hper dere fr en fin dag og en fin kveld!♥

Christmas wishlist 2015

• 04.12.2015 - 22:09

Hei hei dere! N er det ikke s alt for mange dager igjen til jul, og i den sammenhengen tenkte jeg vise noe av det jeg nsker meg til jul. Det er bde venner og familiemedlemmer som spr hva jeg nsker meg, og da er det ganske lett bare hendvise dem til bloggen hehe! Jeg blir alltid s stum og glemmer nesten hva jeg nsker meg nr folk spr, s da er det jo greit ha skrevet det ned et sted.

Jeg har lagt med linker til nettsider der man kan kjpe produktene om jeg har funnet det. Men det aller meste kan kjpes i butikk :)
S her er det jeg nsker meg til jul. Hper dere finner noe tips eller kanskje du nsker deg noe av det samme som du glemte skrive opp p din nske liste?

UrbanDecay makeup setting spray HER
Treningsaparater HER
RL skjorter HER.
UrbanDecay eyeshadowprimer HER
RL Pink pony parfume HER

Billion dollar brows yenbryns penn - HER
Gavekort p BIKBOK
Adidas hettegenser HER
Treningsty fra nike - langarmet genser med v-neck og langarmet med hyhals.
Nike Air MAX

Kamerastativ
Vivala huicy Nori
Diva ring light NOVA HER

Hva nsker du deg til Jul?

Happy halloween!

• 31.10.2015 - 12:38

Hei igjen dere!
Tenkte nske dere alle en fin halloween, og hper dere alle fr en bra og kanskje skummel kveld, haha! Jeg skal vre med Julie i hovedsak og sove hos henne. S drar til hun etterp for fikse meg med hun! Fr i uken har jeg testet litt forskjellig sminke, men skal ikke rpe hva jeg skal vre! Haha, har faktisk ikke helt bestemt hvordan looken blir nr vi gr ut dren, men blir nok tatt noen bilder, s dere fr se det i morgen eller mandag tror jeg! :)
Her har dere to eksempler p sminke: bde lve og leopard. Jeg personlig synes det ble litt mye med alle flekkene p leopard sminken,men det gr jo ann bare ta p ene siden av annsiktet f.eks. Dette er ihvertfall veldig enkle sminkelooker og tar ikke lang tid. Ogs er det bare ta p seg noen ensfargede klesplagg s er du good to go!

Om du er usikker p hva du skal vre, anbefaler jeg sjekke ut litt p youtube for f inspirasjon. F.eks HER

Ha en fin kveld! S snakkes vi nr jeg fr tid igjen!♥

Gardermoen!

• 26.09.2015 - 22:31

Del 1 - Hstferien 2015

I gr tok Andrea og jeg flyet fra gardermoen, til flor for beske noen venner her. Det er kjempe deilig ha ferie og f kommet seg litt bort fra hovedstaden, og f oppleve litt nytt igjen. Ble bde Starbucks og Peppes p oss fr flyet gikk, s ble en bra start p ferien for si det snn! :) Nr vi ble hentet p flyplassen dro vi rett til hybelen satte fra oss bagasjen og pakket litt fr vi dro videre til Frde, der vi skulle sove fordi det var fest i Frde. S det ble vors i 8 tiden og kvelden varte lenge.. Festen var p et hotell og det var over 1100 stykker der, s det ble ganske varmt p dansegulvet for s det snn! O jeg sovnet vel i gr rundt 4-5 tiden tror jeg, p en sofa sammen med to andre, s jaa.. Ettersom det ble en lang dag i gr med reise og festing, s har vi bare brukt dagen i dag til slappe av med netflix og musikk.

Her er litt bilder som ble tatt i gr, hehe! Ha en fin kveld s snakkes vi!♥

Spidsbergseter!

• 24.08.2015 - 21:29

Heihei dere!♥
I helgen var jeg p spidsbergseter sammen med familien. Det er et sted oppe p fjellet, ca en time fra hafjell. Bestemor hadde leid rom som s ut som sm hytter som satt sammen som hrte til et hotell, noe som ble planlagt like etter at bestefar dde siden bestemor og bestefar hadde vrt der flere ganger tidligere. Jeg har hatt det sinnsykt bra denne helgen. Det var kjempe koselig vre samlet med familien, g p fjelltur, bade og ikke minst spise masse god mat! Kommer flere bilder etter hvert, men tenkte ikke komme med abselutt alt p en gang. Om du lurer p noe er det bare sprre, ogs finner du nettsiden HER.

Kiel tur del 1

• 09.07.2015 - 15:31

Hei hei, n har jeg akkurat kommet hjem fra en herlig tur med bten til kiel der jeg fikk shoppet litt. Har ikke kjpt s veldig mye men litt som jeg flte jeg trengte haha! Tok ikke med meg kameraet nr jeg gikk av bten siden det ble litt tungt bre nr jeg visste jeg skulle kjpe med meg en del, og nr jeg en annen gang hadde tatt det med meg knipset jeg kunn to bilder s da synes jeg det var litt undvendig. S jeg tentke vise litt bilder fra bten ihvertfall:

♥Mamma & Pappa

♥ SKJRGRDS ♥

• 06.07.2015 - 12:43

Hei hei dere og god mandag og god morgen! Hper dere alle har sovet godt!♥
Det skal jeg love deg at jeg har, det er alltid utrolig deilig komme hjem til sin egen seng etter ha vrt bortreist. I gr kom jeg hjem fra Skjrgrdsfestivalen. Og det var veldig deilig komme hjem men det var ogs trist at det var over n, skulle nske at det var noen dager ekstra liksom, siden det er alltid slik at de siste dagene blir best. Ihvertfall p nye ting. Vi jentene er veldig fornyde med turen og har veldig lyst til dra tilbake til neste r, men vi fr se hva som skjer. Men opplegget var veldig bra og alt som skjer er veldig valgfritt, men jeg vil abselutt anbefale og ta turen til neste r til Risya! Det er toppsteming ihvertfall om man er like heldige med vret som oss. Ogs er det alltid koselig bli kjent med nye mennesker! Kameraet ble selvflgelig litt glemt under dagene men det er jo p en mte en godt tegn p at vi har hatt det s gy at det ble glemt. Men til slutt s kom vi p det da og tenkte knipse litt her og der s jeg skal vise dere litt bilder som ble tatt med kameraet og s tenkte jeg vise litt bilder som ble tatt med iphonene i et innlegg litt senere. I tillegg har vi filmet litt s jeg tenkte sette filmene litt sammen til en liten film som jeg ogs kommer til legge ut s snart jeg fr litt filmer fra de andre og fr tid til redigere de! :)
Det var s utrolig mange herlige mennekser der, s n sitter jeg igjen med masse minner!♥
Her er litt bilder ihvertfall:

Her er bakken ned til campingvogn plass 2, og videre mot scenene. Vi bodde p toppen av denne bakken :)

Her var det konsert p grimstad camp med Sofie og Lisa Brud↑ Og etter de hadde sunget ferdig ble det allsang og dans med Skjrgrds live sangen↓

Har hatt en utrolig bra uke p Skjrgrds med denne gjengen!♥
Noen andre som har vrt p skjrgrdsfestivalen?

Super helg!

• 21.06.2015 - 12:08

Hei hei dere, n har jeg ikke blogget p noen dager, og jeg kan ikke skylde p at jeg ikke har hatt tid. For jeg hadde mye tid ettersom vi sluttet veldig tidlig de siste dagene p skolen. Men likevel s var jeg bare hjemme og slappet av fordi jeg var veldig sliten og uten om det s hadde jeg stortsett mye drive med, s da ble bloggen helt glemt.
Det er utrolig deilig endelig ha ferie n, herregud s deilig. Fler ikke helt den ferie flelsen enda. Det har liksom ikke gtt helt opp, men
det kommer nok i morgen, da det er mandag og null skole! :)
Meg og Julie siste skoledag, hah! Gjr ingenting nr vi ser p kortfilmene vi har laget og fr is!♥

P fredagskvelden var jeg ute med masse venner, og det var veldig koselig. I tilegg s ble jeg kjent med noen nye mennesker og det er noe jeg elsker s dette ble en kjempe bra start p ferien synes jeg!
Kvelden ble veldig bra, og jeg liker slike kvelder der mobilen blir glemt, slik at du nesten ikke fr noen bilder. For det tyder jo p at kvelden var bra. Selvom det ogs er veldig koselig med bilder da:)

Og i gr s begynte VG lista turneet, selvflgelig i Oslo som vanlig. Og det var bra stemning der, haha! Jeg pleier dra p vg lista verdt r eller nesten ihvertfall. Og i r synes jeg det skulle vre noen bra artister der s da mtte jeg jo dra selvflgelig!
The Fooo fra Sverige de kom, og da ble jeg gira! haha.. Jeg har likt dem ganske lenge, og har fulgt dem vr gang dem har vrt i Oslo. Men n som jeg blir eldre s er det liksom ikke helt det samme lpe etter kjendiser eller i det hele tatt ta bildet med dem og snn..
Men i gr ins jeg at jeg faktisk liker dem likemye enda, haha.. Selvom jeg ikke trodde det, p en mte? Vanskelig forklare. Men jeg synes s synd p dem nr de blir lpt ned av gale fans. Men i gr s fikk jeg faktisk sjansen til ta bildet med dem. eller det var bare Oscar og OGGE som gikk der, s da ble det dem. Og Ogge ble litt overfalt siden han gikk frst s da fikk jeg en klem av Oscar s holdt vi rundt hverandre og tok bildet.. hahah, og alt dette i mens vi gikk bortover siden de hadde drlig tid. haha! Men jeg angrer ikke p at jeg lp bort! Noen ganger m man vre litt YOLO og klein! :) Men hadde nok angret om jeg ikke gjorde det, s jeg er glad jeg gjorde det, hehe!
Noen andre som var p VG lista i gr?
Jeg sto snn midt i p hyere side, s jeg s desverre ikke scenen, for et er velidg vanskelig nr du ikke kommer inn og ogs nr du er veldig lav haha! S bildene fra scenen under, er lnt fra en veninne av meg som sto i langt foran! Fy faen som jeg misuner dem som sto der nr gutta mine var p! ! haha
Hper alle hadde en bra dag i gr og ellers har ftt en bra start p ferien!♥

N driver jeg og skjrer opp frukt som jeg skal legge over pannekakene jeg nettopp har stekt. Jeg har ftt litt dilla p pannekaker med frukt n, kjempe godt! Trist at vret i oslo ikke er p topp i dag, det er overskyet og tordner, men hper det blir bedre i morgen og tirsdag ihvertfall... Vi snakkes senere!♥

17. Mai bilder

• 18.05.2015 - 13:39

Heia, hper alle hadde en fantastisk dag i gr. Jeg hadde det kjempe bra sammen med mange herlige mennesker. Jeg elsker virkelig 17.Mai, det er s koselig mte m venner og beskjente man ellers ikke mter s ofte.

Jeg startet dagen min med Champagnefrokost hjemme sammen med Andrea, Hege og Marius, det var en veldig fin start p dagen og frokosten var utrolig god.

Jeg spiste lunsj p Akerbrygge sammen med Sara, Rebecka, Erik og Andrea. Og etter hvert kom Tobias og Julie, s det var veldig koselig! Vi tok litt bilder p tjuvholmen fr vi mtte flere venner og dro ut p kvelden♥

I gr var en superbra dag!♥